У червні їздили з дружиною відпочивати на острів Кріт, так вийшло, що вибір стояв між Крітом і Афінами, але як ви зрозуміли – ми вибрали Кріт. І до нашого здивування і щастя тепер з острова Кріт організовуються одноденні подорожі в Афіни. І, звичайно ж, ми не упустили такої можливості – хоч би на днинку потрапити в Афіни. Екскурсію замовляли в нашому готелі, оскільки тільки вони пропонують цю подорож з перельотом, а не на кораблі. Ми літали в суботу, хочу сказати, що дуже зручний день для відвідування Афін, оскільки набагато менше туристів, та і місцеві усі роз’їжджаються.
Ми відлітали з аеропорту міста Іракліон рано вранці, і вже за годину для нас почався незабутній день!!! Всього 50 хвилин польоту, і ми в Афінах. Там нас зустрів місцевий гід – Ефтіміос, до речі, як виявилося у нього були українські корені по матері і він дуже добре володів українською мовою. Ефтіміос, як гід - величезний професіонал своєї справи. Ми поїхали спочатку на оглядову екскурсію по Афінах, побували на площі Конституції і навіть потрапили на зміну караулу евзонів – почесної варти. Це незабутнє і дуже красиве видовище. Зупинялися у стадіону, де проходили перші відроджені Олімпійські ігри. Що мене найбільше уразило – так це його розміри. На ньму вміщується близько 65 тисяч глядачів.
Афіни. На фото площа Конституції

Тип: jpg   Дата:

Звичайно ж, ми відвідали гордість Афін і всього світу – це Акрополь. Нарешті, ми з дружиною побачили і Парфенон, і Ерехтейон, і одеон Геродота, і театр Діоніса, про яких так багато було прочитано книг. Перш ніж їхати кудись за кордон, ми зазвичай багато читаємо про країну, щоб вже знати, куди ми потрапимо і чого чекати. Але, мені здається, Греція – це те місце, про яке усе дізнатися просто неможливо. Хоча, признаюся, ми старалися.
Акрополь

Розмір оригіналу:   670x447
Тип: jpg   Дата:

Разом з гідом ми побували і в новому музеї Акрополя. Дивно, що половина цієї будівлі – скляна і, гуляючи по першому поверху, ти неначе гуляєш по розкопках Акрополя, оскільки під ногами діючі розкопки. А третій поверх будівлі теж зроблений із скла і звідти відкриваються просто приголомшливі види на увесь акрополь і частину Афін. Потім ми поїхали на обід в таверну. Вона зовсім недалеко від Акрополя, так що, вид там дивовижний. Мені здається, що це найпопулярніше місце у багатьох туристів. Та і це недивно, тут дійсно шалено красиво. Нагодували нас звичайно шикарно, і грецький салат, і місцеві закуски, і м’ясне асорті і, звичайно ж, десерт. Як же смачно уміють готувати греки, відразу видно, що з душею. Найголовніше те, що обіду ми ні секундочки не чекали, коли прийшли в ресторан, столи вже були накриті. Спасибі за оперативність!
музей Акрополя

Тип: jpg   Дата:

Древнє місто Плака, де знаходилася наша таверна, багате своїми сувенірами. Куди б ми не пішли, усюди можна придбати пам’ятні подарунки. Чесно скажу, втомилися з дружиною ми дуже, але втома була настільки приємною, що, ні дивлячись ні на що, я не хотів від’їжджати з Афін. Та і тим більше озеро Вул’ягмени з термальними джерелами, яке ми відвідували в завершенні нашої екскурсійної програми, дало нам друге дихання і ми б із задоволенням з новими силами піднялися знову в Акрополь!!!
озеро Вул’ягмени

Тип: jpg   Дата:

До речі в цьому озері живуть рибки, які роблять Вам пілінг. Як тільки Ви заходите в озеро, вони тут же починають Вас покусувати. Загалом, було дуже кльово!!! Вражень море!!! Так що тепер знайте, що відпочинок на дивовижному острові Кріт можна з легкістю з’єднати з відвідуванням столиці Греції – Афінами!!!!

14 серпня 2014

Автор:

Незабутня подорож в Афіни Оцінка: 4.00 з 5
Всього оцінок: 1
Поділитися з друзями в соціальних мережах: